میز ناهار خوری

همونطور که می دونید این روزها میز های ناهار خوری به جزئی از وسایل منزل تبدیل شده و جای اون در هر خونه ای خالیه! اما تا به حال شده دنبال یک راهنمای جامع برای خرید میز ناهار خوری بوده باشید؟ اصلاً به نظرتون چه نکاتی رو باید هنگام خرید یک میز ناهار خوری در نظر داشت و بهش توجه کرد؟

آشپزخانه های امروزی همه به میز و صندلی غذاخوری احتیاج دارند، اما نه هر میزی!

ما در اینجا می خواهیم نکات و ویژگی هایی رو بررسی کنیم که نیاز دارید هنگام خرید اینترنتی میز ناهار خوری بدانید و بهش توجه لازم را داشته باشید. شما بعد از مطالعه این مقاله دیگر با اطلاعات کافی و خوب می توانید میز ناهار خوری مناسب نیازتان را تهیه کنید. یکی از مسائلی که باید بهش توجه داشته باشید و امروزه مهمه اینه که این میز ناهار خوری رو هر چند مدت عوض می کنید و براتون مهمه همیشه میز شما مد روز باشه یا خیر...

راهنمای خرید میز ناهار خوری

بعضی از مدل های میز ناهار خوری هیچ وقت قدیمی نمیشوند مانند مدل های میز ناهار خوری چستر و ... طرفداران بسیار زیادی دارند و در عین سادگی بسیار شیک و مدرن نیز هستند. قبل از هر چیزی برای خودتون مشخص کنید به دنبال چه میزی هستید؟ بسیاری از افراد به دنبال خرید میز ناهار خوری ارزان قیمت هستند و می خواهند فضای کمتری رو هم در خانه اشغال کنه، اما برخی دیگر از افراد زیاد براشون مهم نیست که چقدر فضا اشغال می کنه و فقط به دنبال زیبایی و فاکتورهای دیگر در میز ناهار خوری می گردند. برای همین نمیشه مدل مشخصی را به همه ی افراد پیشنهاد کرد. به همین دلیل بهترین راهکار این است که برای خودتان مشخص کنید که چه میز ناهار خوری برایتان مناسب تر است و به آن نیاز دارید.

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری 4، 6 و 8 نفره

یکی از مسائلی که بسیار در راهنمای خرید میز ناهار خوری اهمیت دارد این است که مشخص کنیم ما باید میز ناهار خوری چند نفره تهیه کنیم؟ ممکن است با خودتان بگویید که میز ناهار خوری 4 نفره برای شما مناسب است اما برخی افراد ترجیح می دهند میز ناهار خوری 6 نفره و یا 8 نفره تهیه کنند تا اگر میهمان و دوستان را دعوت نمودند نیز بتوانند از آن ها پذیرایی کنند.

میز ناهار خوری چی بخرم

رنگ میز ناهار خوری

رنگ میز ناهار خوری نیز از مواردی است که باید در راهنمای خرید میز ناهار خوری به آن توجه داشته باشید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مبل و میز ناهار خوری مانند فروشگاه اینترنتی دهکده چوب این امکان را فراهم نمودند که شما رنگ و نوع پارچه ای را که دوست دارید برای میز ناهار خوری خودتان در نظر بگیرید و سفارش دهید.

میز ناهار خوری 6 نفره

جنس چوب میز ناهار خوری

جنس چوب این میز ها بسیار مهم هستند. سعی کنید از فروشگاه های معتبر میز غذاخوری که می خواهید تهیه کنید و حتماً درباره جنس چوب آن ها از فروشنده سوال کنید و بهتر است در اینترنت نیز جستجو کنید و انواع جنس چوب های میز ناهار خوری را مورد بررسی قرار دهید. این به شما کمک می کند که در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع میز و صندلی غذا خوری

میز های غذا خوری انواع مختلفی دارد که شما می توانید باتوجه به سلیقه خودتان یکی از آن ها را تهیه کنید.

  1. میز های ناهار خوری لاکچری و مدرن

  2. میز های ناهار خوری گرد و کم جا
  3. میز های ناهار خوری ارزان قیمت
  4. و ...
  • امیرعلی حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.